Mii de angajaţi CFR ar putea rămâne fără un loc de muncă anul acesta din cauza pierderilor uriaşe înregistrate de companie în 2010. În plus, conducerea căilor ferate ia in calcul şi desfiinţarea regionalelor de la Constanţa, Braşov şi Galaţi. CFR Călători, CFR Marfă şi CFR Infrastructură propun pentru 2011 restructurări de personal din cauza pierderilor de sute de milioane înregistrate de companie.
Astfel, circa 7.000 de angajaţi riscă să rămâna anul acesta fara locul de muncă. Reprezentanţii regionalei Constanţa nu au primit nici o informaţie oficială în acest sens, deşi aceste propuneri au fost făcute publice încă de luni. Regionala CFR Constanţa dispune de un efectiv de circa 2.000 de oameni, iar potrivit conducerii desfiinţarea instituţiei ar reprezenta un dezastru. În plus, regionala teritorială de la malul mării a avut anul trecut cele mai mici pierderi. O altă variantă cuprinde disponibilizarea a 3.000 de salariaţi de la CFR Marfă, cei care rămân fiind obligaţi să renunţe la tichetele de masă, primele de vacanţă şi alte sporuri. Nici CFR Călători nu scapă de reduceri de personal. Aici, există două variante. Una prevede ca aproape o mie de oameni sa fie disponibilizaţi, rămânând opt regionale, iar alta vizeaza reducerea numărul de personal cu 1.021 de posturi, iar din cele opt regionale să rămână doar 5.
This text will be replaced
Mii de angajaţi CFR ar putea rămâne fără un loc de muncă anul acesta din cauza pierderilor uriaşe înregistrate de companie în 2010. În plus, conducerea căilor ferate ia in calcul şi desfiinţarea regionalelor de la Constanţa, Braşov şi Galaţi. CFR Călători, CFR Marfă şi CFR Infrastructură propun pentru 2011 restructurări de personal din cauza pierderilor de sute de milioane înregistrate de companie.
Astfel, circa 7.000 de angajaţi riscă să rămâna anul acesta fara locul de muncă. Reprezentanţii regionalei C