Lansat in urma cu sase ani, Ivatherm, singurul producator roman de dermocosmetice pe baza de apa termala Herculane, se pregateste pentru urmatorul pas important din evolutia companiei – internationalizarea marcii prin comercializarea produselor pe pietele din jur. Rucsandra Hurezeanu, fondatoarea Ivatherm, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street.ro despre directiile de business din acest an si pregatirile brandului pentru export.
In 2005 Rucsandra Hurezeanu punea bazele Ivatherm, prima companie romaneasca de dermocosmetice. La momentul respectiv portofoliul companiei era compus din 6 produse, numarand in prezent o gama de peste 30 de produse. Ivatherm se pozitioneaza in primii cinci jucatori pe piata locala de dermocosmetice, in competitie directa cu companii de talie internationala precum Avene si Vichy.
Compania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri in crestere cu 15%, pana la aproximativ 2 milioane de euro, pe o piata in scadere cu 10-12%. Evolutia a fost sustinuta de introducerea pe piata a unor produse noi, printre cele mai importante lansari numarandu-se Akne-Syt (un produs pentru pielea acneica, lansat in noiembrie 2009, care a triplat cota de piata a companiei pe acest segment in 2010), respectiv lansarea gamei anti-aging UNA, din octombrie 2010 (formula contine un ingredient activ inovant, extras de celule stem vegetale, ce revitalizeaza si protejeaza celulele stem epidermice responsabile de reinnoirea permanenta a acestuia).
“Am inregistrat in ultimul trimestru o dublare a cotei de piata pe segmentul produselor anti-aging fata de aceeasi perioada a anului trecut. Ne gandeam ca va fi un succes, dar nu atat de mare. A depasit toate previziunile noastre”, spune Rucsandra Hurezeanu.
Pentru acest an oficialul Ivatherm estimeaza o crestere a vanzarilor de 15-20% pentru piata din Romania, printre obiective situandu-se si p