Pentru comisarul severinean, responsabil cu soluţionarea plângerilor făcute de consumatori, cea mai mare satisfacţie o reprezintă mulţumirea oamenilor
Ionuţ a absolvit Facultatea de Ştiinţe Economice, fiind pasionat de cifre.
În perioada facultăţii, dar şi după Ionuţ a schimbat mai multe locuri de muncă.
Primul său job l-a avut la un cotidian local din Lugoj, unde, în fiecare seară aranja paginile ziarului fiind tehnoredactor.
După experienţa din presa acrisă a urmat o periodă în care a lucrat ca şi barman, agent vânzări, după care şi-a deschis propria lui afacere în domeniul IT şi producţie publicitară.
„ Am avut tot felul de job-uri. Am fost barman, am lucrat la un ziar, unde aranjam ziarul în pagină, apoi am lucrat ca şi agent vânzări, am vândut cafea, după care am avut propria mea afacere în domeniul IT” ne spune Ionuţ.
În prezent, severineanul este comisar şef la Protecţia Consumatorului din Mehedinţi, acesta fiind numit în funcţie în decembrie 2009.
Meseria pe care o desfăşoră în momentul de faţă i se pare foarte interesantă, dar destul de solicitantă.
„Activiteatea pe care o prestez, mă acaparează cu totul. Ai de ales, fie te poţi implica conform fişei postului, fie depăşeşti fişa postului şi în felul acesta te prind ore târzii la muncă, tot cu treburi de servici” ne spune Ionuţ.
Zilnic, el primeşte nenumărate reclamaţii de la consumatorii din Drobeta Turnu Severin, cereri pe care încearcă să le rezolve în cel mai scurt timp.
„ Instituţia pe care o reprezint este percepută de clienţi ca ultima lor salvare, atunci când dau de greu în piaţă. Am mulţumirea că ajut oamenii. Nu este o muncă de voluntariat, suntem funcşionari publici care au depus un jurământ, avem obligaţia să ajutăm cetăţenii”, explică şeful de la Protecţia Consumatorului.
Deşi a împlinit un an de când se află la conducerea inspect