Craiova vrea să îmbrace haine noi în 2011. În acest an vor începe lucrările la pasajul suprateran, la modernizarea mai multor bulevarde, iar parcul auto al Regiei de Transport va număra 20 de autobuze nou-nouţe. Dacă pentru lucrările de construcţie banii vin din fonduri europene, pentru autobuzele regiei, primăria intenţionează să cheltuiască 4,5 milioane de euro din bugetul local.
Municipalitatea craioveană se pregăteşte să cumpere cele mai scumpe autobuze pe care le-a văzut vreodată oraşul. Primăria va achiziţiona pentru Regia de Transport 20 de autobuze de mare capacitate pentru care vrea să aloce în acest an 4,5 milioane de euro din bugetul local. Pentru a avea o imagine a ceea ce înseamnă autobuz de mare capacitate, trebuie spus că noile mijloace de transport în comun vor avea o lungime de 11 metri, cu doi metri mai mult decât cunoscutele BMC de culoare galbenă care circulă deja pe străzile Craiovei. Noile autobuze vor fi dotate cu aer condiţionat, condiţie normală, spune directorul RAT Craiova, Marinel Florescu. „Este nevoie de autobuze noi pentru un trafic civilizat, mai ales că parcul auto al Regiei de Transport este învechit, iar durata de exploatare a multor autobuze a expirat de câţiva ani“, a declarat Florescu. RAT şi Primăria Craiova s-au orientat în ultimii ani către achiziţionarea autobuzelor de mari dimensiuni second hand, dar, în ciuda preţului mai mic de cumpărare, întreţinerea lor este mai scumpă. Gazeta de Sud a scris în nenumărate rânduri despre achiziţiile second hand ale RAT Craiova, unele la preţuri duble faţă de cât era oferta pe piaţă, lucru recunoscut de directorul de atunci al RAT, Virgil Boboc. Regia a cheltuit un milion de euro la sfârşitul anului 2007 pentru 21 de autobuze la mâna a doua luate din Germania, preţul pe bucată apropiindu-se de 60.000 de euro. Ulterior, mergând pe aceeaşi idee second hand, RAT a cumpărat 17 auto