Noile planuri ale companiei vizează clienţii şi reducerile de costuri
Circa 1.000-1.400 de angajaţi ar putea fi disponibilizaţi
Yorgos Ioannidis: Schimbarea e singura soluţie de a rămâne competitivi pe piaţă
Romtelecom se pregăteşte de schimbări în acest an, compania anunţând o strategie amplă de reducere a costurilor, de transformare a ariilor de activitate, dar şi de căutare de noi modalităţi de a atrage noi clienţi, se arată într-un comunicat al celui mai mare operator de telefonie fixă din România. Romtelecom vrea să îmbunătăţească operaţiunile şi se va concentra în acest an asupra creşterii eficienţei şi reducerii costurilor printr-o serie de proiecte care vizează un nou model operaţional în diferite arii de activitate. "Toate eforturile de transformare din anii precedenţi nu au fost în van deoarece, fără măsurile pe care le-am luat în trecut, nu am fi fost capabili să facem faţă condiţiilor economice care s-au înrăutăţit de-a lungul ultimilor ani şi să atingem aproximativ câte 1 milion de clienţi pentru serviciile de internet broadband şi de televiziune. Costurile au devenit prioritatea maximă, dată fiind puterea de cumpărare redusă a clienţilor şi aşteptările acestora de a avea preţuri mici şi servicii de calitate", a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom. Potrivit oficialului companiei, piaţa din România este extrem de competitivă, cu unele dintre cele mai mici preţuri din Europa pentru serviciile de comunicaţii, şi de aceea trebuie să îmbunătăţească performanţele la nivel intern şi capacitatea de a oferi mai mult cu mai puţine resurse.
"Trebuie să susţinem transformarea şi schimbarea continuă a companiei - este singura modalitate prin care putem să fim în continuare competitivi pe piaţa românească", a adăugat directorul general al companiei.
Peste 20 de proiecte de transformare a tuturor ariilor de