N-ar trebui în nici un caz la acest film extrem de subtil să intraţi pe Internet ca să citiţi subiectul. O să vi se pară de-a dreptul abracadabrant.
O femeie măritată cu un doctor, cu o carieră strălucită, cu care are doi copii, deja ajunşi la vârsta adolescenţei, pare a fi fericită, doar că şi-ar dori să nu mai fie casnică şi să-şi reia meseria de fizioterapeută, motiv pentru care începe să-şi amenajeze un cabinet. (Cu această ocazie o să şi învăţaţi ceva din tainele acestei meserii fascinante, de care mai toată lumea îşi doreşte să profite.) Unul dintre cei care lucrează de zor ca simplu muncitor reuşeşte să-i stârnească o pasiune de o intensitate extraordinară, pentru care e dispusă, pur şi simplu, să renunţe la tot şi la toate. Inteligenţa regizoarei constă în faptul că nu alege neapărat nişte actori foarte frumoşi, Kristin Scott Thomas şi Sergi Lopez fiind înainte de toate de un talent fără margini, jucând cu o încărcătură sufletească transmisibilă publicului, uşor contrariat iniţial de intriga poveştii.
Yvan Attal are personajul cel mai ingrat, al bărbatului bine, de succes, care nu-şi poate imagina cum de i s-a întâmplat una ca asta, tocmai lui. Soluţia pe care o alege este una nedemnă de poziţia sa: răzbunarea cu orice chip, încercând între altele să-şi constrângă consoarta să nu-l părăsească. E de asemenea foarte realistă reacţia celor doi copii. Băiatul îşi înţelege mama, fata o incriminează. Scenariul, foarte bine condus, este semnat de două femei: regizoarea Catherine Corsini şi Gaëlle Macé, specialistă în dialoguri. Sigur că vom găsi şi cadre bine cunoscute în filmele cu îndrăgostiţi, toţi merg pare-se la mare, chiar şi în peliculele româneşti. Dar asta nu deranjează. Disperarea găseşte soluţii atunci când nu mai există bani. Aveţi ocazia să aflaţi cu cât se poate vinde într-o benzinărie un ceas Cartier, pentru că soţul gelos b