Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului (DGFP) Alba a organizat, joi, o a doua întâlnire de lucru din cadrul acţiunilor cuprinse în planul campaniei de informare a opiniei publice privind implementarea „Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”, formular 112.
De această dată, au participat la întâlnire reprezentanţi ai instituţiilor publice din judeţ şi alte entităţi asimilate, dar şi conducerea DGFP Alba, împreună cu specialişti din cadrul Casei Judeţene de Pensii, Casei de Asigurări de Sănătate şi Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă.
Specialiştii grupului tehnic de lucru “Declaraţia unică” din cadrul Direcţiei de Finanţe Alba au prezentat noutăţile şi avantajele aduse de declaraţia unică, elementele acestui sistem declarativ, precum şi informaţiile necesare privind procedura obţinerii certificatului calificat, având în vedere faptul că, de la 1 iulie 2011, declaraţia unică va putea fi depusă exclusiv online.
Următoarele întâlniri pe care Direcţia de Finanţe le va organiza săptămâna viitoare, la sediul instituţiei, în cadrul campaniei de informare a opiniei publice privind „Declaraţia unică” vor fi miercuri, 19 ianuarie, începând cu ora 9.00 – pentru instituţiile publice şi primăriile din judeţ şi joi, 20 ianuarie, ora 10.00 – pentru agenţii economici, urmând să fie prezentate aplicaţiile informatice puse la dispoziţie de Ministerul Finanţelor Publice, ANAF, pentru încărcarea şi validarea datelor necesare depunerii Declaraţiei unice.
Vă prezentăm noutăţi privind Declaraţia unică – cod 112 (Declaraţia unică privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate), transmise de DGFP Alba:
“A.Categorii de contribuabili care au obligatia depunerii Declara