Site-ul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), oprit pentru intretinere de cateva luni, "va deveni functional intr-o varianta imbunatatita in cateva zile", au declarat pentru HotNews.ro oficialii autoritatii. Potrivit acestora, institutia va da chiar un comunicat pe aceasta tema. In luna februarie din 2009, pe site-ul web se introdusese o rubrica cu "Reclamatii" unde utilizatorii puteau transmite online plangerile fata de problemele din piata asigurarilor, nu doar la adresa de e-mail a institutiei. De altfel, in 2009 Comisia a inregistrat peste 6.000 de reclamatii si sesizari scrise, de trei ori mai mult decat in 2008, unul dintre factorii care au condus la aceasta fiind si lansarea acestei sectiuni.
"In cateva zile site-ul va fi functional si CSA va da un comunicat cu toate imbunatatirile aduse", au precizat pentru HotNews.ro oficialii autoritatii.
Site-ul institutiei nu este disponibil de cateva luni de zile, utilizatorii fiind intampinati cu un mesaj in care se mentioneaza ca cei care doresc sa depuna reclamatii pot scrie la adresa "office@csa-isc.ro".
Site-ul institutiei nu este important insa doar pentru sectiunea de "reclamatii". Acesta gazduieste informatii legislative, rapoarte si date statistice si tot aici se scot in dezbatere publica si anumite proiecte de norme de reglementare pentru piata asigurarilor. Site-ul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), oprit pentru intretinere de cateva luni, "va deveni functional intr-o varianta imbunatatita in cateva zile", au declarat pentru HotNews.ro oficialii autoritatii. Potrivit acestora, institutia va da chiar un comunicat pe aceasta tema. In luna februarie din 2009, pe site-ul web se introdusese o rubrica cu "Reclamatii" unde utilizatorii puteau transmite online plangerile fata de problemele din piata asigurarilor, nu doar la adresa de e-mail a institutiei. De altfel