Modelul Subaru Forester, a cărei nouă gamă va ajunge şi în România în cursul acestui an, a fost ales drept 'Crossover-ul anului 2011', în Belgia în urma unui sondaj realizat printre cititorii publicaţiei belgiene '4x4 Plus'.
Potrivit importatorului mărcii japo-neze în România, Subaru Motors Trading, Forester a fost apreciat pentru siguranţă, manevrabilitate şi funcţionalitate, dar şi pentru emisiile reduse de CO2, eficienţa, consumul şi raportul calitate-preţ ale maşinii.
La ora actuală, Subaru Forester este cel mai bine vândut model al mărcii nipone, fiind distins cu peste 42 de premii de la prezentarea sa pe piaţă, în anul 1997.
Publicaţia '4X4 Plus' este una dintre revistele de specialitate de renume din Belgia cu peste 19.000 de cititori vorbitori de limbă olandeză şi 14.000 de cititori vorbitori de limbă franceză la fiecare ediţie.
Premiile revistei sunt decernate în fiecare an din anul 1993 de către un juriu de profesionişti cu expertiză în categoriile de vehicule evaluate.
Subaru este divizia de autovehicule a holdingului Fuji Heavy Industries Ltd. /FHI/, producător al unei game variate de echipamente de transport, având la bază tehnologii de ultimă generaţie, concepute să răspundă exigenţelor utilizatorului modern.
FHI cuprinde: Divizia de Autovehicule, Divizia Aerospaţială, Divizia de Construcţie Autobuze şi Prefabricate, Divizia de Produse Industriale şi Divizia de Sisteme Transport şi Ecologie.
În România, Subaru Motors Trading este importatorul oficial al autoturismelor marca Subaru. Compania înfiinţată în 2005 deţine două showroom-uri aflate în Bucureşti, precum şi o reţea de distribuţie ce acoperă opt dintre cele mai importante oraşe din ţară.
Reprezentanţii importatorului local al Subaru au declarat, la finele anului trecut, în exclusivitate pentru AGERPRES,