Sedus de această teorie, Patrick McCarthy, un creator de parfumuri din Statele Unite, s-a gândit să "prindă" această aromă şi să o vâre în sticlă, în scopul comercializării. Rezultatul a fost un parfum neobişnuit, unul pentru bărbaţi şi unul pentru femei, cu dublă funcţie: de motivare profesională a celui/celei care îl foloseşte şi de înmiresmare. Pentru parfumul "Money", varianta masculină, Patrick a combinat mirosul de hârtie cu esenţele de citrice, rozmarin şi lemn preţios, în vreme ce, pentru varianta feminină, creatorul a mixat esenţe plăcute de mandarină, frezie, fructul pasiunii şi pepene. Preţul unei sticluţe de parfum este de 31,52 de dolari. Sedus de această teorie, Patrick McCarthy, un creator de parfumuri din Statele Unite, s-a gândit să "prindă" această aromă şi să o vâre în sticlă, în scopul comercializării. Rezultatul a fost un parfum neobişnuit, unul pentru bărbaţi şi unul pentru femei, cu dublă funcţie: de motivare profesională a celui/celei care îl foloseşte şi de înmiresmare. Pentru parfumul "Money", varianta masculină, Patrick a combinat mirosul de hârtie cu esenţele de citrice, rozmarin şi lemn preţios, în vreme ce, pentru varianta feminină, creatorul a mixat esenţe plăcute de mandarină, frezie, fructul pasiunii şi pepene. Preţul unei sticluţe de parfum este de 31,52 de dolari.