Traseul viitorului pasaj are ca punct de plecare Şoseaua Mihai Bravu, în dreptul străzii Vântului (staţia de metrou Mihai Bravu), traversează Splaiul Unirii (Râul Dâmboviţa) şi intersecţia Văcăreşti cu Şoseaua Mihai Bravu, încheindu-se pe Calea Văcăreşti, anunţă Primăria Capitalei.
Lungimea pasajului care va avea două benzi pe sens este de 700 de metri, iar durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni. Costurile sunt estimate la circa 31 milioane de euro.
Pentru realizarea acestui proiect, se restricţionează circulaţia rutieră pe Şoseaua Mihai Bravu, pe tronsonul cuprins între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului, de la miezul nopţii, pe o perioadă estimată de şase luni. Circulaţia rutieră în zona menţionată se va desfăşura pe câte două benzi pe sens.
Circulaţie sugrumată
Linia 34 de tramvaie va funcţiona pe traseul actual, între terminalul Banu Manta şi intersecţia Şoseaua Mihai Bravu - Calea Dudeşti, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Calea Dudeşti până la Depoul Dudeşti, anunţă RATB.
Această situaţie este una provizorie, RATB intenţionând să utilizeze traseul Calea Vitan - Calea Dudeşti, după modificarea reţelei de tramvai din intersecţia Calea Vitan - Calea Dudeşti. Pentru preluarea călătorilor de pe linia 34 afectată de lucrări, RATB înfiinţează linia navetă de autobuze 634, între Baba Novac şi terminalul Romprim, pe următorul traseu: Şoseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti, Piaţa Sudului, Şoseaua Olteniţei, terminalul Romprim.
Abonamente valabile
Călătorii care au deja abonamente eliberate pe linia 34 le vor putea folosi şi pe linia navetă de autobuze 634. Traseele liniilor de autobuze 312, 313 şi 381, care funcţionează în zona lucrărilor, nu vor fi modificate, însă, staţia Şoseaua Mihai Bravu amplasată pe Calea Văcăreşti, pe sensul către Piaţa Sudului, se suspendă, autobuzele având staţia