Prima zi oficială de reduceri a însemnat mai degrabă furnicar în malluri, slalom printre haine răscolite şi vânzătoare depăşite de situaţie decât preţuri mici. Sursa: RĂZVAN PETRESCU
Deşi magazinele au furat şi anul acesta startul reducerilor, ziua oficială a tăierii zerourilor, 15 ianuarie, a umplut mallurile, astfel că pentru claustrofobi nu a fost o idee prea bună să iasă la cumparături.
În unul din cele mai mari malluri bucureştene, vânătoarea de chilipiruri s-a transformat într-un spectacol pestriţ: de la "dependente de cumpărături" cocoşate de sacoşe cu brandul la vedere, "dame de pică" la braţul unor domni bine, vedete şi fotbalişti autohtoni, până la copii încolăciţi de piciorul părinţilor. Pe scurt: tocuri şi parfum, cărucioare şi urlete de copil, carduri şi pungi de cumpărături, fast-food sau cafea de fiţe. Poate şi film, pentru cine mai apucă.
Paltoane şi geci de iarnă: unde sunt reduceri, nu sunt cumpărători
Reducerile sunt la noi "mai mult o glumă proastă". De acest lucru s-au convins şi în acest an majoritatea cumpărătorilor. La produsele scumpe, de top, scăderea de 50% tot nu este suficientă pentru a deveni accesibile cumpărătorului de rând.
Cea mai bună afacere sunt bluzele şi tricourile. Le poţi găsi şi la 25 de lei, pe cele mai simple şi mai străvezii. "Mi-am luat cinci bluze simple, în culori diferite, şi trei pulovere cu nasturi să le asortez uşor. Profit de preţuri, până acum nu m-a lăsat inima să dau pe nişte lucruri simple atâţia bani. Bej, cărămiziu, roşu corai, culorile pământului, astea se poartă acum şi se vor purta mereu. De blugi m-am cam săturat, sunt şi cam scumpi, aşa că mi-am luat două perechi de pantaloni din velur. Cu 350 de lei mi-am asigurat ţinutele pe cinci zile", ne-a povestit una dintre pasionatele de shopping.
Cu 49 de lei poţi găsi tricouri de o calitate ceva