AdPrint va fi jurizat de cei mai creativi europeni, iar juriul va fi prezidat de Carl Le Blond - Deputy Executive Creative Director of Ogilvy Group CEE. Acesta îl va avea coleg de echipă pe Tony Strong, Copywriter, AMV BBDO, London.
Juriul AdPrint va fi completat de Michael Weinzettl, Editor-în-chief, Lürzer's Archive, care îşi va desemna curând coechipierul în juriul AdPrint 2011.
Jurizarea se va desfăşura exclusiv online în perioada martie-aprilie 2011.
"Pentru fiecare festival pe care îl organizăm, dar mai ales pentru AdPrint, componenţa juriului e foarte importantă, pentru că o bună parte din valoarea festivalului e dată de oamenii care aleg cele mai bune lucrări. Şi cum printul are de partea sa istoria, am ales pentru juriul nostru publicitari care, cu siguranţă, vor rămâne cu lucrările lor în istoria advertisingului" - declară Andrei Bortun, Preşedinte AdPrint despre juriul din acest an.
Înscrierile se pot face până la 1 martie
Startul înscrierilor la competiţie a fost dat la 1 ianuarie 2011 şi continuă până la 1 martie 2011. Printre noutăţile pe care le aduce ediţia a 12-a, se numără restructurarea competiţiei care cuprinde acum trei
categorii: AdPrint BEST USE OF - supported by Lürzer's Archive, AdPrint Press & Magazine şi AdPrint Outdoor & Poster. De asemenea, de anul acesta, AdPrint se bucură, pe lângă sprijinul partenerului sau tradiţional, Lürzer's Archive, şi de suportul a doi noi parteneri: Art Directors Club of Europe (ADC*E) şi Berlin School of Creative Leadership.
Anul trecut, trei agenţii româneşti au fost premiate
Anul trecut, trei agenţii româneşti au urcat pe scena AdPrint: Grey Bucharest, Propagandă şi Tempo Advertising, în timp ce Agenţia Anului a fost desemnată Ogilvy France. Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint