Google şi-a deschis anul trecut un birou la Bucureşti, condus de Dan Bulucea
Google, cel mai popular motor de căutare din lume, caută specialist în publicitate pentru sediul din Bucureşti, deschis în noiembrie a anului trecut, potrivit site-ului companiei.
Potrivit sursei citate, cel care va ocupa poziţia de industry manager va căuta soluţii de advertising pentru clienţii din diferite domenii.
Printre responsabilităţi se numără atragerea de noi clienţi, dezvoltarea de strategii de piaţă şi de vânzări, promovarea de noi produse la nivel naţional şi internaţional, dar şi optimizarea bugetelor pentru publicitate ale clienţilor. Cei care doresc să aplice pentru această poziţie trebuie să aibă o diplomă de licenţă în domeniul publicităţii şi experienţă în relaţii cu clienţii, precum şi să cunoască produsele Google, precum AdWords sau AdSense, parte a sistemului de publicitate online al companiei.
Gigantul internet mai are deschise în România o poziţie de product manager şi alta de specialist în comunicare şi relaţii publice. Printre responsabilităţile postului de product manager se numără elaborarea strategiei de marketing şi a celei de comunicare cu clienţii, dar şi realizarea de studii cu privire la comportamentul utilizatorilor, potrivit datelor de pe site. Candidaţii pentru acest post trebuie să aibă studii de marketing şi experienţă în domeniu. De asemenea, cei care doresc să aplice pentru funcţia de specialist în comunicare trebuie să aibă diplomă de licenţă, experienţă în domeniu, abilităţi de comunicare şi de a lucra în condiţii de stres ridicat. Responsabilităţile acestei funcţii cer menţinerea relaţiei cu mass-media şi organizarea de evenimente precum conferinţe de presă.
Google şi-a deschis anul trecut un birou la Bucureşti, condus de Dan Bulucea, care înainte de a ocupa acest post a lucrat 12 ani în cadrul Microsoft, cel mai mar