Franţa a început de ieri, prin dezvăluirea noului echipament, parteneriatul cu Nike.
După 39 de ani de "mariaj" cu Adidas, rivala "tricolorilor" în eliminatoriile CE 2012 a optat pentru firma de echipament sportiv americană datorită banilor. Acordul pe 7 ani garantează federaţiei de la Paris un cîştig anual de 42,66 de milioane de euro. Cu alte bonusuri, suma pe întreaga perioadă se ridică la nu mai puţin de 320 de milioane de euro!
Nike nu iese în pierdere. Cu Malouda star, secondat de Gourcuff şi Nasri, campania de marketing va fi puternică, sub sloganul "Trăiască fotbalul liber!". "Vrem să facem din tricoul Franţei o piesă de lifestyle, care poate fi combinat cu orice", au zis oficialii firmei. Din contractul cu "cocoşii" ei prevăd un beneficiu de 76 de milioane de euro pe an.
42,66 milioane de euro vor lua anual "cocoşii" prin acordul cu Nike, al cărui cîştig va fi de 76 de milioane
TOP SPONSORI TRICOU
1. Franţa Nike 42,66
2. Germania Adidas 25
3. Anglia Umbro 21
4. Brazilia Nike 17
5. Italia Puma 10
*sumele reprezinta milioane de euro
Franţa a început de ieri, prin dezvăluirea noului echipament, parteneriatul cu Nike.
După 39 de ani de "mariaj" cu Adidas, rivala "tricolorilor" în eliminatoriile CE 2012 a optat pentru firma de echipament sportiv americană datorită banilor. Acordul pe 7 ani garantează federaţiei de la Paris un cîştig anual de 42,66 de milioane de euro. Cu alte bonusuri, suma pe întreaga perioadă se ridică la nu mai puţin de 320 de milioane de euro!
Nike nu iese în pierdere. Cu Malouda star, secondat de Gourcuff şi Nasri, campania de marketing va fi puternică, sub sloganul "Trăiască fotbalul liber!". "Vrem să facem din tricoul Franţei o piesă de lifestyle, care poate fi combinat cu orice", au zis oficialii