Protestul initiat de soferi goleste buzunarele benzinarilor doar pe hartie. In teorie, companiile petroliere ar fi trebuit sa inregistreze pierderi de milioane de euro, insa acest lucru este aproape imposibil, protestul consumandu-se mai mult in mediul online.
Luni ar fi trebuit sa inceapa mult asteptatul protest al soferilor fata de cresterea pretului la carburanti, insa nici de aceasta data socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ.
Dupa ce, saptamanile trecute, mai multi soferi din tara au protestat, alimentand cu taraita si platind cu maruntis, luni, cu ocazia marelui protest anuntat cu surle si trambite, foarte putini au renuntat la a mai merge cu automobilul personal.
In prima zi de protest, benzinariile au fost aproape pline, ca intr-o zi obisnuita. Iata ca s-a pornit cu stangul intr-o actiune ce se dorea a fi una de succes.
Desigur, vorbim despre un eventual succes ce se poate instala doar la nivel de imagine, deoarece initiativa soferilor de a nu alimenta in intervalul 17-19 ianuarie este una ce prezinta din start un esec anuntat, daca ne referim la efectele actiunii in sine.
Oare ce rezolvam daca nu alimentam timp de trei zile, iar mai apoi stam la coada pentru a ne "rasfata" cu benzina din belsug rezervoarele "deshidratate"? In acest fel, nu facem decat sa redirectionam profitul ce ar fi trebuit sa il inregistreze benzinariile in intervalul 17-19 ianuarie catre perioada imediat urmatoare.
Cu alte cuvinte, nici vorba de pierderi. Incasarile aparent pierdute in timpul protestului vor fi recuperate cu usurinta, incepand cu data de 20 ianuarie.
Asa stiu ai nostri sa protesteze. Daca nu ies in strada, sa se prinda in hora sau sa protesteze pe "Dansul pinguinului", romanii iau parte in numar mare la astfel de actiuni doar din fata calculatorului, prin intermediul retelel