Câți câini comunitari se pot castra cu 440.000 de euro? Câte gropi se pot asfalta? Câte blocuri cu bulină se pot reabilita? Ei, nu, Primăria București preferă să îi dea unei scenografe, pe niște machete de ghips ale unor reproduceri pe care fabrica de pitici de la Corbeanca le-ar fi realizat cu maxim 10.000 de euro, probabil.
Nu mă înțelegeți greșit: susțin arta, iar când aceeași artistă a câștigat un contract de 700.000 de euro pentru o lucrare originală dedicată pionierilor aviației românești, nu am avut nimic de comentat. Dar când pe niște reproduceri care nici măcar nu sunt finale, ci doar machete, se aruncă alte sute de mii, ridicând contractele câștigate de cineva care până de curând se ocupa cu costumele pentru reclame și de care nimeni din lumea artiștilor plastici nu a auzit, deja mi se pare ceva ciudat la mijloc. Mai mult, când o artistă căreia i-a pus Primăria mâna în cap cu peste un milion de euro se plânge, textual, de “bărbații inividioși și misogini, aflați nu atât în criză “economică” cât în criză de masculinitate pseudopotentă”…eu chiar nu mai știu ce să adaug, în condițiile în care alți artiști plastici mult mai valoroși fac foamea.
Toate datele, detaliile despre artistă, declarațiile halucinante ale acesteia, dar și fotografiile lucrărilor despre care vorbesc, le găsiți aici.
Câți câini comunitari se pot castra cu 440.000 de euro? Câte gropi se pot asfalta? Câte blocuri cu bulină se pot reabilita? Ei, nu, Primăria București preferă să îi dea unei scenografe, pe niște machete de ghips ale unor reproduceri pe care fabrica de pitici de la Corbeanca le-ar fi realizat cu maxim 10.000 de euro, probabil.
Nu mă înțelegeți greșit: susțin arta, iar când aceeași artistă a câștigat un contract de 700.000 de euro pentru o lucrare originală dedicată pionierilor aviației românești, nu am avut nimic de comentat. Dar când pe niște reprodu