Serioux, marca proprie dezvoltată de către Asesoft Distribution, se clasează pe prima poziţie în topul preferinţelor consumatorilor români, conform unui comunicat al companiei.
La cinci ani din momentul lansării în România, marca de produse IT Serioux a înregistrat un volum al vânzărilor de peste 1.500.000 de produse şi se clasează pe prima poziţie în topul preferinţelor consumatorilor pe mai multe categorii (PC-uri desktop, media-playere portabile, rame foto digitale), respectiv pe poziţia a doua în cazul navigatoarelor GPS, conform măsurătorilor GfK.
Serioux se află în fruntea clasamentului şi la controllere gaming (volane, gamepad-uri, joystick-uri), căşti, încărcătoare+acumulatori.
Aniversarea celor 5 ani de prezenţă a brand-ului Serioux pe piaţa românească va fi marcată prin lansarea primului catalog de produse cu distribuţie naţională.
Produsele Serioux, marca proprie dezvoltată de către Asesoft Distribution, sunt disponibile în prezent pe rafturile a peste 1.000 de parteneri independenţi, celor mai importanţi retaileri de electro-IT din România, precum şi în majoritatea magazinelor online.
Vânzări de 10 milioane de dolari în 2010
"Suntem convinşi că dezvoltarea şi vânzarea de produse sub marca proprie este o mişcare câştigătoare, Serioux fiind în acest moment cel mai puternic brand românesc din IT. În 2010, am vândut produse Serioux în valoare de 10 milioane de dolari şi ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor de 40% în 2011, până la 14 milioane dolari", a declarat Răzvan Ziemba, director general Asesoft Distribution.
„Produsele Serioux sunt dezvoltate în România, pornind de la gândirea gamei şi a particularităţilor specifice locului, continuând cu documentarea, design-ul produsului, ambalajul, manualele de utilizare, localizarea în limba română a meniurilor şi a aplicaţiilor