Millennium Bank a lansat „Millennium Treasure”, un concurs neconvenţional interactiv, cu premii semnificative, menit să promoveze Contul de Salariu.
Campania, care se desfăşoară pe Facebook, bloguri şi 200 de site-uri afiliate Google, precum şi în sucursalele Millennium Bank, a fost creată în colaborare cu agenţia de comunicare online Pukka. Clienţii băncii care colectează monedele Millennium Treasure pot câştiga salariul mediu net pe economie pentru un an sau unul dintre celelalte şapte premii. Valoarea totală a premiilor este de 34.500 de lei.
Monedele Millennium Treasure au zece versiuni diferite de design, inscripţionate cu principalele beneficii ale Contului de Salariu. Acestea pot fi colectate din mediul online – site-ul băncii, www.millenniumbank.ro, Facebook, bloguri (tolo.ro, adihadean.ro, chinezu.eu, refresh.ro, reportervirtual.ro, victorkapra.ro, sorin.rusi.ro, adhugger.net, ralucaduta.ro, laptopnews.ro) şi site-uri afiliate Google – precum şi din mediul offline, din cele 74 de sucursale ale Millennium Bank din toată ţara. La dezvoltarea campaniei au contribuit şi agenţiile Initiative Media şi Makes Sense.
Campania include şi două aplicaţii online, create pentru a facilita accesul clienţilor la sucursale. Prima dintre ele, o aplicaţie de tip augmented reality, poate fi folosită pentru smartphone-uri. După instalarea aplicaţiei, camera telefonului oferă, în orice direcţie ar fi îndreptată, detalii privind adresa şi numerele de telefon ale celor mai apropiate sucursale Millennium Bank pe raza aleasă de utilizator. A doua aplicaţie, „Millennium în drumul tău”, poate fi folosită pe calculatoare şi pe smartphone-uri şi configurează traseul optim dintre două puncte astfel încât să includă o sucursală Millennium Bank.
„Existenţa online a devenit demult o necesitate, iar Millennium Bank utilizează tot mai intens potenţialul noilor medi