Dupa lansarea celor mai recente agentii smart banking in New York, Tokyo, Singapore si Hong Kong, Citibank a inaugurat prima agentie digitalizata din Romania. Noua agentie de smart banking se afla in Baneasa Shopping City Bucuresti.
"Segmentul bancar de retail cunoaste schimbari semnificative pe masura ce nevoile clientilor evolueaza. Urmarind aceasta tendinta, operatiunile bancare ar trebui sa devina mai inteligente, iar functiile conventionale ale agentiilor trebuie sa se schimbe in acelasi ritm. Noua agentie smart banking inaugurata de catre Citibank Romania este construita cu grija in jurul clientului si utilizeaza tehnologiile inalte pentru a plasa experienta acestuia pe cel mai important plan", a declarat Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer Group, potrivit unui comunicat remis marti Ziare.com.
Ce ofera agentia smart banking inaugurata de Citibak? Un ATM cu posibilitate de retragere a numerarului in lei si euro - primul de acest tip din Romania, VideoPhone - serviciu de videoconferinta 24/7 cu display Apple ce permite discutia fata in fata cu un consultant CitiPhone, terminal Citibank Online - statie de lucru cu display Apple unde clientul poate accesa website-ul Citibank si realiza tranzactii prin Citibank Online.
De asemenea, clientii beneficiaza de un perete electronic de prezentare, un ecran digital interactiv de 46'' cu prezentarea produselor si serviciilor Citibank, de un perete media - panou LCD de dimensiuni mari ce prezinta o colectie actualizata de stiri, indici bursieri, ratele cursului valutar si informatii despre produse si de brosuri electronice, adica brosuri interactive Apple IPAD ce contin prezentari ale produselor si serviciilor Citibank.
"Pentru Citibank, Romania este una dintre pietele cheie pentru dezvoltarea segmentului de retail, iar inaugurarea acestei agentii demonstre