In vara lui 2010, Nadia Tataru, fondatoarea postului de radio pentru copii Itsy Bitsy, a regandit strategia de business: a redus numarul de angajati, a pus planurile in cui si asteapta primele luni ale noului an pentru a vedea daca le poate lua inapoi. “Imi doresc sa existe Itsy Bitsy in continuare. Nu mai vreau lucruri marete, ca in 2008”. Cititi un interviu despre cum s-a transformat in 5 ani un radio de Bucuresti intr-o platforma de comunicare si despre motivatia de a sustine un business neprofitabil.
Postul de radio Itsy Bitsy a fost lansat in decembrie 2005, din dorinta unor parinti de a crea un mediu de informare educativ, interactiv si ieftin ca alternativa la posturile de desene animate pe care la urmareau copiii lor. “Aveam doi copii, unul de trei ani si unul de un an. Ma intorsesem la serviciu, iar ei stateau cu bona si simteam cum devin legumite in fata televizorului. Bona nu reusea sa le citeasca povesti sau sa faca toate jocurile pe care le-as fi facut eu daca stateam acasa. Am zis «nu se poate, e o generatie care se uita ore intregi la televizor, copii care devin autisti pentru ca stau la calculator si nu interactioneaza. Ce putem sa facem?» De aici a rezultat radioul”, povesteste Nadia Tataru.
Radioul a avut de la inceput un cod etic ce promitea ca nu va fi difuzata publicitatea la produse nesanatoase. Asa au fost exclusi din start potentialii investitori in publicitate din categoriile fast food, bauturi de tip cola sau chipsuri. Propuneri de la aceste categorii au venit chiar de la inceput, unele dintre ele consistente, spune Tataru. “Spuneai cu jumatate de gura «nu» pentru ca aveai nevoie de bani. Dar nu am putut face niciodata compromisul asta”.
Itsy Bitsy functioneaza ca parte a On Air Studio SRL, o casa de productie audio-video detinuta de sotii Felix si Nadia Tataru. Casa de productie are activitatile sale independente de r