Serioux, marca de produse IT dezvoltata de catre Asesoft Distribution, a inregistrat in 2010 vanzari de 10 milioane de dolari (7,5 mil. euro), iar peste acest an estimeaza un avans al cifrei de afaceri la 14 milioane de dolari (10,5 mil. euro).
Pe de alta parte, Asesoft Distribution va incepe in 2011 distributia marcii Serioux la nivel international, compania fiind in discutii avansate cu distribuitori din Europa Centrala si de Est, precum si din alte tari.
Marca Serioux a vandut anul trecut peste 1.500.000 de produse, printre cele mai mari vanzari fiind inregistrate de desktopuri, media-playere portabile, rame foto digitale, navigatoare GPS, controllere pentru gaming (volane, gamepad-uri, joystick-uri), castile, incarcatoarele si acumulatore.
Produsele Serioux sunt dezvoltate in Romania si sunt disponibile pe rafturile a peste 1.000 de parteneri independenti, celor mai importanti retaileri de electro-IT din Romania, precum si in majoritatea magazinelor online.
“In cei cinci ani de existenta, ne-am concentrat eforturile pentru dezvoltarea brand-ului Serioux, astfel incat majoritatea gamelor de produse se afla deja la a doua sau a treia generatie”, a declarat Oana Barbu, Head of Purchase Asesoft Distribution.
Incepand cu al doilea trimestru din acest an compania va include in portofoliu noi categorii de produse, printre care se numara laptop-uri, netbook-uri si tablete, media playere HD, respectiv accesorii pentru consolele Playstation, XBOX, Wii.
De asemenea, compania va lansa in curand primul catalog de produse cu distributie nationala.
Asesoft Distribution este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de distributie IT&C din Romania si face parte din grupul Asesoft, condus de Sebastian Ghita.
Anul trecut, conducerea grupului Asesoft estima ca acesta va ajunge la afaceri de 325 de milioane de euro,