Citibank a inaugurat prima agenţie digitalizată din România, după lansarea celor mai recente agenţii smart banking în New York, Tokyo, Singapore şi Hong Kong.
Clienţii Citibank pot beneficia acum de o experienţă bancară unică, precum şi de produse şi servicii bancare personalizate prin intermediul celor mai inovatoare tehnologii din noua agenţie smart banking din Băneasa Shopping City Bucureşti.
Pentru a oferi o experienţă bancară unică şi flexibilă clienţilor din mediul urban, agenţia smart banking oferă următoarele elemente inovatoare în materie de design şi tehnologie înaltă:
· ATM cu posibilitate de retragere a numerarului în lei şi euro – primul de acest tip din România
· VideoPhone – serviciu de videoconferinţă 24/7 cu display Apple ce permite discuţia faţă în faţă cu un consultant CitiPhone
· Terminal Citibank Online – staţie de lucru cu display Apple unde clientul poate accesa website-ul Citibank şi realiza tranzacţii prin Citibank Online
· Perete electronic de prezentare – un ecran digital interactiv de 46’’ cu prezentarea produselor şi serviciilor Citibank
· Perete media – panou LCD de dimensiuni mari (2.1 x 1.25 m) ce prezintă o colecţie actualizată de ştiri, indici bursieri, ratele cursului valutar şi informaţii despre produse
· Broşuri electronice – broşuri interactive Apple IPAD ce conţin prezentări ale produselor şi serviciilor Citibank
· Reţea wireless disponibilă pentru toţi clienţii mall-ului.
Agenţia este deschisă zilnic, de la 10.00 la 19.00. În afara orelor de program, clienţii au acces 24/7 la soluţii bancare alternative (VideoPhone, terminal Citibank Online şi ATM) în cadrul agenţiei.
Pentru un tur virtual al agenţiei, puteţi accesahttps://www.citibank.ro/video/citibank_ro.mpg.