Femeile din România preferă să se uite la televizor împreună cu prietenii ori familia, potrivit unui studiu Discovery Networks, realizat pentru a identifica preferinţele de vizionare ale telespectatoarelor din şase ţări, înainte de lansarea televiziunii TLC în România. Potrivit studiului, femeile din România sunt interesate să descopere experienţe şi lucruri noi atunci când vine vorba de programele TV, pentru a găsi informaţii utile şi noi surse de inspiraţie în vederea îmbunătăţirii stilului lor de viaţă. Româncele şi-au manifestat cu precădere interesul pentru programele TV care abordează teme precum: familie, carieră, relaţii interpersonale, gastronomie, modă, design interior, sănătate şi călătorii. În ceea ce priveşte modalitatea de vizionare, în România, mai mult de jumătate dintre femeile intervievate au declarat că, de obicei, preferă să se uite la televizor împreună cu prietenii ori familia. Televiziunea de divertisment pentru femei TLC emite, începând de joi de la ora 06.00, şi în România, postul fiind disponibil în acest moment în pachetele companiilor UPC şi AKTA. (Mădălina Cerban)
Femeile din România preferă să se uite la televizor împreună cu prietenii ori familia, potrivit unui studiu Discovery Networks, realizat pentru a identifica preferinţele de vizionare ale telespectatoarelor din şase ţări, înainte de lansarea televiziunii TLC în România. Potrivit studiului, femeile din România sunt interesate să descopere experienţe şi lucruri noi atunci când vine vorba de programele TV, pentru a găsi informaţii utile şi noi surse de inspiraţie în vederea îmbunătăţirii stilului lor de viaţă. Româncele şi-au manifestat cu precădere interesul pentru programele TV care abordează teme precum: familie, carieră, relaţii interpersonale, gastronomie, modă, design interior, sănătate şi călătorii. În ceea ce priveşte modalitatea de vizionare, în România, mai mult