În magazinele Plus din Bucureşti este aglomeraţie atât pe culoare, cât şi la casele de marcat, unde cel puţin trei, patru oameni aşteaptă să achite produsele din coşuri, după ce au profitat de "reducerile permanente" anunţate de companie atât pe site, cât şi în magazine.
Magazinele Plus au intrat pe ultima sută de metri, într-o lună toate urmând a fi rebranduite sub numele Lidl.
"Într-o lună vor dispărea magazinele Plus, care vor fi înlocuite de magazine Lidl. Trecerea se va face fără să fie nevoie să se închidă magazinele. Totul se va realiza treptat, cu clienţii în magazin", spune reprezentanta unui magazin Plus din Capitală.
Reprezentanţii Lidl nu au dorit să ofere informaţii despre data când va începe procesul de rebranding sau despre momentul când se va deschide primul magazin Lidl transformat dintr-un magazin Plus. Ei nu au răspuns până la închiderea ediţiei solicitării ZF despre modul în care se va face trecerea de la Plus la Lidl.
Apariţia primelor magazine Lidl, unul dintre cei mai importanţi discounteri din Europa, este aşteptată încă de la începutul anului trecut, când a fost încheiată tranzacţia de 80 de milioane de euro - cea mai mare din industrie în 2010.
Deşi lucrează încă în magazine Plus, angajaţii ştiu că de fapt Lidl este noul lor angajator. Întrebaţi de ZF când va veni Lidl cu magazine proprii, mai mulţi angajaţi au răspuns: "Noi deja suntem angajaţi ai Lidl".
Cele mai evidente semne care arată că era Plus în România se apropie de sfârşit sunt anunţurile permanente de reduceri, care sunt prezente atât la raft, pe uşile şi geamurile magazinelor, cât şi pe site-ul companiei.
"Reducerile nu sunt aplicate tuturor produselor. Există reduceri permanente şi reduceri care urmează să expire după o anumită perioadă de timp", explică o vânzătoare. Ea nu ştie însă dacă produsele prezente în magazine în prezent vor fi î