Compania Discovery Networks a lansat ieri TLC, un canal internaţional cu programe dedicate reprezentantelor sexului frumos. Noul canal pentru femei, TLC, va avea programe inspirate din viaţa reală ce vor aborda teme diverse: de la familie şi creşterea copilului, la modă, sănătate sau carieră.
TLC, televiziune de divertisment pentru femei, a început să emită de ieri-dimineaţă. Programul a început cu emisiunea „Aventuri imobiliare în străinătate". Postul TV se adresează femeilor cu vârste între 25 şi 49 de ani şi familiilor lor. „Programele sunt inspirate din viaţa reală şi spun povestea unor personaje autentice, abordând teme diverse de la familie şi creşterea copiilor şi până la modă, sănătate sau carieră", a declarat Ada Roseti, Channel Director la Discovery Networks.
Ce vor femeile?
De ce acum TLC? Postul TV face parte din strategia Discovery Network de dezvoltare a portofoliului pe mai multe pieţe. În plus, postul a fost lansat, de curând, şi în alte ţări precum Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria. Ce vor femeile? Reţeaua TV a desfăşurat un studiu pe şase pieţe, inclusiv România, pentru a vedea care sunt preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale femeilor. Astfel, în România studiul a arătat că postul TV ideal pe care şi-ar dori să-l urmărească trebuie să le ofere divertisment, dar şi valoare practică. „Femeile din România sunt în principal interesate să găsească soluţii practice pentru problemele lor de fiecare zi, şi îşi doresc să poată folosi ceea ce văd la TV pentru a-şi face viaţa mai bună", a explicat Ada Roseti. Publicul de la noi este diferit de cel din alte ţări europene. „Dacă femeile din România sau din Polonia pun mare accent pe sfaturi practice fiindcă vor să-şi îmbunătăţească stilul de viaţă, femeile din Olanda sau din Suedia nu consideră foarte relevant acest aspect, ci caută mai degrabă programe de divertisment, care să le aju