Au apărut spaţii noi pentru evenimente, în afară de cele cunoscute ? Ateneul Român, Sala Palatului?
Sala Palatului va rămâne aceeaşi, cum a fost la celelalte ediţii – aici nu am putut interveni prea mult. Am revenit cu Sala Radio, care n-a fost în ediţia trecută (era în renovare – n.r.) şi unde vom face multe evenimente. Vom avea evenimente, cum ar fi, de exemplu, Workshopul pe care îl organizăm pentru studenţii masteranzi şi doctoranzi la secţiunea Compoziţie şi care va avea loc în una dintre sălile mici ale Radioului. A revenit în Festival Sala Mică a Palatului. Vor fi evenimente şi la Muzeul "George Enescu", la Teatrul Naţional, la Opera Naţională ? sălile deja consacrate ale Festivalului. Concertele mari sunt programate la Sala Palatului. Va fi şi Piaţa Festivalului, cu o nouă formulă, de la organizare şi până la desfăşurare. Încercăm să păstrăm lucrurile bune pe care le-am dobândit la ultimele ediţii.
Festivalul Enescu este un Brand pentru România, aţi muncit foarte mult la imaginea lui, după 1989.
Da şi am trecut prin momente foarte grele, când Festivalul era în cumpănă, când era atacat din toate părţile, dar s-a dovedit până la urmă că, luând lucrurile încet şi cu multă înţelepciune, putem face ceva. La conferinţa de presă vom prezenta un lucru deosebit pe care încercăm să-l realizăm la această ediţie: să facem într-adevăr un brand cultural al României din Festivalul "George Enescu". Pentru acest lucru am atras alături de noi cele mai importante forţe atât organizatorice, cât şi mediatice, din ţară şi străinătate. Va fi organizat un comitet naţional de brand, care va fi condus de Aneta Bogdan, de la Brandient, cea mai importantă companie care face acest lucru, alături de tradiţionalii producători ? TVR, Radioul Public, alături de Antena 3, de Realitatea TV etc. Vrem să clădim ceva bun, cu care România să poată să apară în străin