Discovery Networks a lansat astăzi în ţara noastră TLC, un canal internaţional de divertisment pentru femei şi familiile lor.
Noul post are o abordare complet localizată, având un feed local, o grilă de programe adaptată la preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale telespectatorilor din România, programe subtitrate în limba română şi vânzări de publicitate coordonate de echipa locală.
În prezent, TLC este disponibil în pachetele de bază ale UPC şi AKTA, Discovery România aflându-se în discuţii şi cu alţi operatori de cablu care şi-au exprimat interesul pentru distribuirea canalului.
“TLC este o completare pentru Discovery Channel, întregind oferta noastră pentru operatorii de cablu şi clienţii de publicitate si oferindu-le un conţinut de calitate pentru publicul feminin şi familiile acestora”, a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.
TLC, una dintre cele mai apreciate televiziuni pentru femei din Statele Unite, este un canal de divertisment care vizează publicul feminin cu vârste între 25-49 de ani. Postul prezintă programe de non-ficţiune, abordând subiecte foarte diverse, de la familie şi cresterea copiilor, până la modă şi sănătate. TLC descoperă personaje extraordinare din viaţa reală şi relatează poveştile acestora într-o manieră autentică şi plină de substanţă.
În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).
TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea