Televiziunea de divertisment pentru femei TLC emite, începând de joi dimineaţă, în România, postul fiind disponibil în acest moment în pachetele de bază ale companiilor UPC şi AKTA, potrivit unui comunicat al Discovery Networks, informează Mediafax.
TLC, una dintre cele mai apreciate televiziuni pentru femei din Statele Unite, este un canal de divertisment care vizează publicul feminin cu vârste între 25 şi 49 de ani. Postul prezintă programe de non-ficţiune, abordând subiecte foarte diverse, de la familie şi creşterea copiilor, până la modă şi sănătate.
"Având experienţa lansării cu succes a TLC pe alte pieţe europene în ultimele luni, sunt pe deplin încrezător că telespectatorii şi partenerii noştri de afaceri din România vor aprecia acest canal şi valoarea incontestabilă pe care o aduce portofoliului Discovery. TLC este o completare pentru Discovery Channel, întregind oferta noastră pentru operatorii de cablu şi clienţii de publicitate şi oferindu-le un conţinut de calitate pentru publicul feminin şi familiile acestora", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.
TLC are o abordare complet localizată, având un feed local, o grilă de programe adaptată la preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale telespectatorilor din România, programe subtitrate în limba română şi vânzări de publicitate coordonate de echipa locală.
În prezent, TLC este disponibil pentru abonaţii la serviciul de televiziune analogică şi digitală al UPC, atât în cazul achiziţionării exclusive a serviciilor de televiziune, cât şi în cadrul pachetelor 2 Play şi 3Play, dar şi în pachetele de bază ale companiei AKTA. Totodată, Discovery România se află în discuţii cu alţi operatori de cablu care şi-au exprimat interesul pentru distribuirea canalului.
"În România, am construit TLC pe baza cunoştinţelor pe care le avem despre public