Flanco, al treilea retailer de electronice si IT de pe piata locala, va ajunge in acest an la 770-880 de salariati de la 630 de angajati in prezent, ca urmare a deschiderii de magazine noi, a declarat pentru Wall-Street, Adrian Olteanu, directorul general al companiei.
Compania si-a majorat numarul de salariati cu 130 de persoane de la inceputul lui septembrie anul trecut si dupa ce a fost cumparata de grupul Asesoft pentru 14 milioane de euro, din aceasta suma, 4 milioane de euro fiind pentru dezvoltarea business-ului.
Astfel, in prezent, reteaua Flanco are 74 de magazine, comparativ cu 70 in septembrie 2010, ultimele dintre ele fiind deschise in Bucuresti, Timisoara, Iasi, Botosani, Giurgiu.
“Bugetul de investitii pentru acest an va merge in cea mai mare parte catre dezvoltarea suprafetei de retail (atat prin deschiderea de noi spatii, cat si stoc de marfa), dar si catre formarea profesionala a angajatilor Flanco. In 2011 intentionam sa mai deschidem 12-15 magazine pozitionate in locatii strategice fie in centre comerciale fie stradale. Magazinele ce se vor deschide pana in luna aprilie 2011 vor fi inaugurate la Bucuresti, Buzau, Piatra Neamt, Suceava, Drobeta Turnu Severin”, a explicat managerul.
Olteanu a adaugat ca printre prioritatile financiare din anul acesta se numara cresterea profitabila a cotei de piata si continuarea politicii de eficientizare a costurilor.
In ultimul an si jumatate compania a incercat sa reduca masiv costurile, de exemplu in martie anul trecut cheltuielile lunare ale retailerului erau de 4 milioane de lei, mai putin cu 40% fata de noiembrie 2009
Pe de alta parte, in decembrie 2010 compania avea aproximativ 9,5-10% dintr-o piata estimata la un miliard de euro, iar tot atunci seful Flanco isi propunea pentru acest an atingerea unei cote de piata de 10%, retailerul urmand sa realizeze o cifra de af