Operatorul feroviar Cargo Trans Vagon, parte a grupului Transport Trade Services (TTS) controlat de omul de afaceri Mircea Mihăilescu, a semnat un contract în valoare de 5 mil. euro pentru achiziţia a două locomotive electrice de ultimă generaţie de la Siemens. Contractul include şi asigurarea mentenanţei.
În urmă cu doi ani compania mai cumpărase două locomotive de acest tip tot de la Siemens, despre care reprezentanţii producătorului german spun că au un consum cu 25% mai scăzut şi pot remorca trenuri cu tonaje sporite cu până la 50% comparativ cu cele existente la ora actuală în România.
Cargo Trans Vagon a avut în 2009 afaceri de 48,3 mil. lei (11,4 mil. euro) şi un profit de 1,57 mil. lei (371.000 de euro). Pilonul principal al grupului TTS este Navrom Galaţi, care în 2009 a avut afaceri de 156,2 mil. lei (37 mil. euro).
Mihăilescu s-a duelat pe Bursă la finele anului trecut cu verii Duşu, proprietarii producătorului de BCA Celco Constanţa, pentru controlul operatorului portuar Socep Constanţa (SOCP).
TTS a ajuns în luna septembrie a anului trecut la o participaţie de aproape 14% din acţiunile Socep în urma unor tranzacţii în valoare de 4-5 milioane de euro, iar grupul Celco a răspuns cu alte achiziţii de titluri Socep în valoare de 3 mil. euro care au condus la o creştere puternică a acţiunilor operatorului portuar pe Bursă.
Grupul TTS al omului de afaceri Mircea Mihăilescu este unul dintre cei mai mari operatori de transport din România, acţionând mai cu seamă în zona transportului naval prin intermediul flotei fluviale deţinute de compania Navrom şi pe segmentul de transport feroviar prin firma Transfer International Spedition (TIS).
Grupul mai deţine un operator portuar de mărfuri tip vrac în Constanţa, TTS Operator, care operează peste 2 mil. tone anual şi dispune de silozuri pentru depozitare.
Operatorul feroviar Car