Grupul francez PSA Peugeot-Citroen intenţionează să relanseze marca low-cost Simca, care ar concura şi cu Dacia, potrivit informaţiilor apărute joi în presa germană, preluate de Focus.de. După modelul mărcii ieftine Dacia a Renault, Simca ar urma să se adreseze cumpărătorilor "foarte atenţi la preţ", potrivit revistei Auto Bild. Primul model Simca ar urma să fie de tip berlină, simlar Daciei Logan, notează aceeaşi sursă. Autoturismul ar putea fi bazat pe Peugeot 408, produs acum în China. Simca a fost fondată în 1934 şi a construit iniţial autoturisme sub licenţă Fiat, grupul italian fiind şi acţionar la companie. Ulterior, compania a fost preluată de Ford, iar Simca a devenit al treilea mare constructor de maşini din Franţa. În 1971, participaţia majoritară a fost preluată de Chrysler, care a vândut-o, şapte ani mai târziu, grupului Peugeot. Acesta a redenumit marca în Talbot, care a dispărut la mijlocul anilor '80 în urma unor probleme privind calitatea.
Grupul francez PSA Peugeot-Citroen intenţionează să relanseze marca low-cost Simca, care ar concura şi cu Dacia, potrivit informaţiilor apărute joi în presa germană, preluate de Focus.de. După modelul mărcii ieftine Dacia a Renault, Simca ar urma să se adreseze cumpărătorilor "foarte atenţi la preţ", potrivit revistei Auto Bild. Primul model Simca ar urma să fie de tip berlină, simlar Daciei Logan, notează aceeaşi sursă. Autoturismul ar putea fi bazat pe Peugeot 408, produs acum în China. Simca a fost fondată în 1934 şi a construit iniţial autoturisme sub licenţă Fiat, grupul italian fiind şi acţionar la companie. Ulterior, compania a fost preluată de Ford, iar Simca a devenit al treilea mare constructor de maşini din Franţa. În 1971, participaţia majoritară a fost preluată de Chrysler, care a vândut-o, şapte ani mai târziu, grupului Peugeot. Acesta a redenumit marca în Talbot, care a dispărut la mijlocul