Nicolas Cage le mai da o lovitura fanilor ramasi. Face echipa cu Dominic Sena, care l-a regizat in "Gone In 60 Seconds", dar povestea medievala cu vrajitoare, cruciati si posedati pe care cei doi o livreaza e de o platitudine egala cu entuziasmul lor. "Season of the Witch" are ambitia de a-l cita pe Roger Corman, dar nici asta nu-i iese.
Daca si "Ghost Rider: Spirit of Vengeance" va fi la fel de prost, actorul american va avea de ce sa se ingrijoreze pentru cariera lui. Multe lucruri iti trec prin minte in timp ce pe ecran filmul curge de parca sta. De pilda, faptul ca poti ajunge sa iti alegi proiectele cu ochii inchisi si sa joci fara sa gandesti, din inertie, pentru ca daca ai lua o pauza te-ar cuprinde angoasa.
Sa intri in depresie inlantuind un film mediocru dupa altul e, pana la urma, un semn de sanatate. Dar daca "Ucenicul vrajitor"/"The Sorcerer's Apprentice" avea macar niste efecte speciale sprintare, chiar daca nu rascumparau inconsistenta povestii sau a personajelor, "Anotimpul vrajitoarei" nu te atrage prin nimic.
Kitsch-ul da, sare in ochi si improasca totul incepand cu plasarea istorica. Suntem in secolul al XIII-lea, cand cruciatii luptau si ucideau in numele religiei. Doi dintre acestia, Behmen (se pronunta asemanator cu Batman, interpretat de Cage) si prietenul sau, Felson (Ron Perlman) au revelatia pur mecanica, dupa niste secvente de lupta montate din goana calului, ca au ucis atata vreme aiurea si ca Biserica si Dumnezeu nu sunt acelasi lucru.
Asta dupa ce, scuze, filmul debutase cu o scena in cheie horror in care un preot era ucis de o vrajitoare spanzurata si inecata in prealabil (stiti smecheria cu mana care iese din apa si te prinde de picior.).
Nici regizorul si nici actorii nu se sinchisesc de aerul de amatorism care emana dintre foile scenariului. Hai sa nu zicem conflictul psihologico-