Vânzări de cel puțin 30 de milioane de euro anul acesta, doar din produsele deja lansate. Este principalul reper financiar al grupului de firme deținut de Jean Valvis, care își propune să aibă un cuvânt de spus și pe piața mondială a apei minerale.
lLa două luni de la lansarea apei minerale Aqua Carpatica, Jean Valvis spune că a ajuns deja la o cotă de piață de 1,5%. Performanța nu este deloc de neglijat, în condițiile în care concurența pe această piață este acerbă, unul dintre cele mai importante branduri fiind chiar Dorna, construit de Valvis și vândut în urmă cu opt ani.
Obiectivul omului de afaceri pentru Aqua Carpatica este o cotă de piață de 10% peste doi ani, iar șansele par a fi de partea sa, datorită poziționării produsului. Mai exact, ascensiunea vânzărilor în primele două luni s-a datorat campaniei de promovare. „Cea mai pură apă minerală din lume“ a reușit să provoace în rândul consumatorilor două tipuri de reacții, spune Valvis: pe de-o parte, cei care au mers la raft să cumpere produsul, iar pe altă parte, cei care cred că sloganul este doar o strategie de marketing fără fundament.
„Asta m-a surprins“, spune Valvis, convins fiind că atuul apei sale poate propulsa brandul la masa celor mai pretențioși cumpărători. „La nivelul industriei agroalimentare, este un avantaj uriaș, pentru că am singurul izvor de apă minerală pură din lume. Pot să mă duc în liga Evian, Perrier, San Pellegrino sau Voss“, subliniază Valvis. Și chiar se va duce, pentru că pariul său personal este să construiască „primul produs de calitate de top care va cuceri cele mai exigente piețe internaționale, precum New York, Londra, Los Angeles sau Tokyo“. Mai exact, în circa doi ani, brandul ar trebui să fie prezent în marile restaurante din străinătate. Iar aceasta nu este decât una dintre afacerile care au ocupat timpul omului de afaceri în ultimii ani. Valvis Hold