Sibiul are din aceste zile un nou ghid turistic pentru promovarea oraşului, care are ca temă fostele bresle care au funcţionat în fosta capitală culturală europeană din 2007.
CITIŢI ŞI:
Sibiul prezent la târgurile de turism de primăvară din Germania şi Austria
Sibiul promovat turistic la Luxemburg
Pârtiile de schi promovate prin sute de mii de pliante la Sibiu
Tema breselelor sibiene a fost aleasă tocmai pentru că activitatea şi moştenirea arhitecturală şi culturală a acestora a contribuit în mod esenţial la conturarea profilului ca oraş meşteşugăresc, o locaţie economică recunoscută încă din acea vreme. Ghidul prezintă cititorului urmele lăsate asupra Sibiului de existenţa breslelor şi propune un traseu turistic cu o durată de aproximativ 1 oră şi 45 de minute, traseu ce include principalele obiective turistice ale centrului Sibiului.
De data aceasta traseul turistic pune accentul şi pe Oraşul de Jos. Această parte a oraşului face obiectul unui amplu proiect de reabilitare iniţiat de municipalitate pentru obţinerea de fonduri europene (prin PIDU), tocmai în ideea de a-i recâştiga strălucirea şi de a-l aduce la nivelul Oraşului de Sus, care a fost reabilitat în perioada 2003 – 2007.
Tipărită în trei limbi
Şi pentru că Sibiul este o locaţie de turism cultural, broşura include o scurtă descriere a principalelor evenimente culturale din Sibiu, a căror tradiţie şi calitate au atras în oraş turişti de pe plan naţional şi internaţional. Formatul primei ediţii este păstrat şi de acest nou instrument de promovare, la fel ca şi condiţiile grafice de tipărire deosebite. Broşura va fi tipărită într-un tiraj iniţial de 3.500 de exemplare în limba română, 5.000 de exemplare în limba germană şi 1.750 de exemplare în limba engleză. Broşura va fi disponibilă şi on-line, pe site-ul instituţiei, începând cu luna februarie a acestui a