Familia Valerii si Violeta Moraru, al carei nume este legat de una dintre cele mai importante tranzactii din FMCG-ul romanesc – vanzarea producatorului Bere Azuga in 2009 catre Ursus Breweries – mizeaza pe o politica a pasilor marunti in industria apelor minerale. Violeta Moraru a detaliat pentru Wall-Street.ro care sunt planurile companiei pe o piata evaluata la 300 mil. euro.
Compania Perla Covasnei, controlata de Violeta Moraru, a investit peste 5 milioane de euro intr-o fabrica din localitatea Catalina, judetul Covasna. Investitia ar putea fi amortizata in urmatorii 5 ani. Aceasta este cea de-a treia unitate de productie a companiei, dupa Azuga si Malnas. Fabrica este situata la 40 de kilometri de Sfintu Gheorghe si 17 kilometri de orasul Covasna. Izvoarele se afla la o distanta de un kilometru de fabrica.
Capacitatea de productie este de 9.000 de sticle/ora.
Pe langa cele 5 milioane euro alocate pentru construirea si echiparea fabricii greenfield, compania a mai investit 2 milioane de euro in brand si reteaua de distributie.
In fabrica lucreaza in prezent, intr-un singur schimb, 11 angajati, majoritatea din zona orasului Targu Secuiesc. Planurile vizeaza angajarea unui al doilea schimb incepand cu luna februarie, a declarat Violeta Moraru.
Fabrica are o suprafata totala de 15.000 mp si spatii de productie pe 2400 mp. Zilnic, din fabrica de la Catalina vor pleca, in medie, 100.000 sticle de apa minerala. Reteaua de distributie Perla Covasnei la nivel national este formata din peste 50 de distribuitori si lanturi de retail.
“Odata cu cresterea capacitatii vrem sa ne crestem cota de piata, sa ne extindem distributia si sa fim cat mai prezenti in retailul modern. Speram ca pana la finalul anului sa fim prezenti la nivel national in proportie de 80% si distributia numerica sa ne creasca pana la 50%”, afirma Moraru.
In pr