Satisfactie. Dupa cateva luni de munca buggy-ul celor doi a inceput sa prinda forma Dotare. Scaunele montate de cei doi au prevazute centuri de siguranta in cinci puncte Forma. Dupa ce au facut cadrul, au pus imediat roti, pe care le-au "imprumutat" de la un BMW Grija. Robert a sudat zile intregi la cadrul buggy-ului Darius Stepan Robert KaszaRobert Kasza si Darius Stepan, ambii de 24 de ani, au marturisit pentru CANCAN ca ideea le-a venit in urma cu trei ani, insa s-au apucat efectiv de constructia masinilor buggy in urma cu doar cateva luni. "Ne-am apucat anul trecut, deoarece amicul meu a fost plecat din tara o perioada. Bineinteles, toata lumea avea impresia ca suntem putin sonati cand am spus care e planul. Acum avem gata aproximativ 60% din masinute si speram ca in aprilie sa terminam", ne-a spus Darius Stepan, unul dintre constructori, care lucreaza la un dealer auto din Timisoara. Tinerii au facut de la zero sasiul masinilor, iar pentru propulsie au "furat" motoare de la doua motociclete. Buggy-urile vor avea suspensii independente si frane hidraulice, adapatate de cei doi, faruri bi-xenon, ca ultimele tipuri de limuzine si stopuri cu LED.
"Dureaza destul de mult constructia, deoarece putem lucra doar in weekenduri si pentru ca 80% din piese trebuie calculate si construite de la zero. Costul final al unui buggy va fi de aproape 5.000 de euro, iar pana acum am investit cam 2.500. Va avea viteza maxima 140 km/h si vrem sa le omologam, pentru a putea circula si pe drumurile publice", ne-a mai spus Darius.
Satisfactie. Dupa cateva luni de munca buggy-ul celor doi a inceput sa prinda forma Dotare. Scaunele montate de cei doi au prevazute centuri de siguranta in cinci puncte Forma. Dupa ce au facut cadrul, au pus imediat roti, pe care le-au "imprumutat" de la un BMW Grija. Robert a sudat zile intregi la cadrul buggy-ului Darius Stepan