În municipiu sunt peste 1.000 de persoane care beneficiază de această alocaţie. Cei care nu îşi actualizează dosarele pierd alocaţia.
De la 1 ianuarie 2011 OUG 105/2003 privind alocaţia complementară de susţinere a fost abrogată, intrând în vigoare Legea 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei. Familiile care au beneficiat, în anul 2010, de alocaţia familială complementară ori alocaţia de susţinere pentru familia monoparentală, în vederea asigurării plăţii începând cu anul 2011, trebuie să se prezinte la sediul Direcţiei de Protecţie Socială Râmnicu Vâlcea - strada Matei Basarab, bl.113, parter - (în perioada 24-31 ianuarie 2011) cu următoarele acte:
- acte de identitate (BI/CI, certificate naştere) ale membrilor familiei (soţi, copii) copie şi original;
- adeverinţă de la şcoală pentru copii (dacă este cazul);
- dovadă venit: adeverinţă salariu cu precizarea salariului net pe luna decembrie 2010 şi a tichetelor de masă (număr, contravaloare); cupon pensie aferent lunii decembrie 2010; adeverinţă şomaj pe luna decembrie 2010; adeverinţă administraţia financiară sau extras cont bancar (pentru alte venituri);
- hotărâre de divorţ (dacă este cazul);
- extras de cont (dacă se doreşte primirea alocaţiei în cont bancar).
„La nivelul municipiului sunt peste 1.000 de beneficiari ai acestor alocaţii. Beneficiarii trebuie să îşi actualizeze dosarele până la 31 ianuarie 2011. Neactualizarea până la data limită a documentelor duce automat la suspendarea acordarii oricarei alocaţii", a declarat Daniel Ionescu, purtătorul de cuvânt al Primăriei Râmnicului.