Abonaţii la internet din Cluj-Napoca ai companiei RDS&RCS au rămas fără conexiune timp de trei zile. Aceştia nu au primit, până acum, nicio explicaţie oficială din partea companiei. Adevărul de Seară a obţinut, însă, informaţia că angajaţii RDS „modernizează reţeaua de fibră optică“.
Aproximativ 15.000 de abonaţi la internet furnizat de RDS din Cluj-Napoca şi alte câteva sute din Turda au rămas fără conexiune încă de joi noaptea. Aceştia s-au plâns că au reuşit să se conesteze din nou la internet de abia sâmbătă. Ei au „înroşit“ telefoanele callcenter-ul firmei, ai cărui angajaţi le-a făcut o singură precizare: se lucrează pentru a fi restabilită conexiunea.
CITEŞTE ŞI: UPDATE Internetul de la RDS a „picat“ în Cluj aproape trei zile. Vezi de ce
Modernizează reţeaua
Reporterii Adevărul de Seară au încercat, în repetate rânduri, să ia legătura cu reprezentaţii companiei de comunicaţii, atât telefonic, cât şi prin poşta electronică. Până la această oră, însă, nu a fost prezentat nici un punct de vedere oficial al RDS despre deranjamentele din ultimele zile.
Cu toate acestea, Adevărul de Seară a reuşit să obţină o explicaţie neoficială pentru cele întâmplate. „Compania avea, până acum o fibră optică la opt scări de bloc. Acum instalăm fibră optică la fiecare scară. Deci modernizăm reţeaua. Am făcut asta în cartierele Grigorescu şi Mănăştur, dar vor urma şi celelalte cartiere", a declarat o sursă din interiorul RDS. În cele două cartiere menţionate, Grigorescu şi Mănăştur, RDS are 15.000 de abonaţi la internet, în timp ce în tot Clujul compania are 45.000 de abonaţi la acest serviciu.
O explicaţie neoficială a venit tot de pe internet, unul dintre utilizatori afirmând că RDS a făcut update la softurile routerelor pe care le folosesc, achiziţionate de la compania Huawei, iar din acest motiv au „picat“ mai multe conexi