Publicis România a realizat, în luna decembrie, campania de lansare a modelului Renault Twingo seria limitată Miss Sixty. Construită în jurul asocierii cu brand-ul Miss Sixty, campania a inclus componente dezvoltate local (digital, social media, presă, decorarea showroom-urilor Renault şi a magazinelor Miss Sixty, expunerea maşinii în centre comerciale) şi adaptarea spotului TV realizat de Publicis Conseil. Interactivitatea a avut rolul decisiv în abordarea campaniei, principalul obiectiv constând în introducerea noului Twingo în conversaţiile publicului-ţintă. Toate canalele utilizate au direcţionat audienţa către site-ul dedicat campaniei, www.renault-twingo.ro.
Rezultatele campaniei au fost peste aşteptări: site-ul a înregistrat într-o singură lună peste 62.000 de vizitatori unici, peste 7.000 de quiz-uri au fost jucate şi peste 1.700 de recomandări ale site-ului au fost trimise. Pe profilul de Facebook s-au înregistrat peste 17.300 de vizualizări şi mai mult de 850 de like-uri.
În urma succesului obţinut, campania a fost premiată de reţeaua Publicis şi solicitată pentru a fi difuzată în Olanda.
Publicis România a realizat, în luna decembrie, campania de lansare a modelului Renault Twingo seria limitată Miss Sixty. Construită în jurul asocierii cu brand-ul Miss Sixty, campania a inclus componente dezvoltate local (digital, social media, presă, decorarea showroom-urilor Renault şi a magazinelor Miss Sixty, expunerea maşinii în centre comerciale) şi adaptarea spotului TV realizat de Publicis Conseil. Interactivitatea a avut rolul decisiv în abordarea campaniei, principalul obiectiv constând în introducerea noului Twingo în conversaţiile publicului-ţintă. Toate canalele utilizate au direcţionat audienţa către site-ul dedicat campaniei, www.renault-twingo.ro.
Rezultatele campaniei au fost peste aşteptări: site-ul a înregistrat într-o singură l