Companiile de asigurări şi implicit brokerii au o prezenţă tot mai activă pe piaţa online. Vânzările prin Internet, chiar dacă se află abia la început în România, în plan general, nu pot fi neglijate.
Cele mai vândute produse de asigurare sunt poliţele RCA, dar în ultima perioadă sunt tot mai accesate şi poliţele de asigurare a locuinţelor. În materie de asigurări, mediul electronic este folosit atât pentru informarea consumatorilor cât şi pentru vânzări. Vânzările online au ca restricţii mentalitatea şi obişnuinţa consumatorilor care preferă să achiziţioneze produse direct de la un agent de vânzări. Cu toate acestea, managerii care dezvoltă zona online în domeniul asigurărilor sunt în continuare optimişti.
Invitaţii emisiunii Ora de risc au fost:
Ionuţ FARCAŞ - Project Manager, astraonline.ro
Viorel VASILE - Managing Partner, SAFETY Broker (prin telefon)
Mihai CRĂCEA - coordonator www.asigurareamasinilor.ro
Urmareste înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea Ora de risc din 25 ianuarie 2011
Companiile de asigurări şi implicit brokerii au o prezenţă tot mai activă pe piaţa online. Vânzările prin Internet, chiar dacă se află abia la început în România, în plan general, nu pot fi neglijate.
Cele mai vândute produse de asigurare sunt poliţele RCA, dar în ultima perioadă sunt tot mai accesate şi poliţele de asigurare a locuinţelor. În materie de asigurări, mediul electronic este folosit atât pentru informarea consumatorilor cât şi pentru vânzări. Vânzările online au ca restricţii mentalitatea şi obişnuinţa consumatorilor care preferă să achiziţioneze produse direct de la un agent de vânzări. Cu toate acestea, managerii care dezvoltă zona online în domeniul asigurărilor sunt în continuare optimişti.
Invitaţii emisiunii Ora de risc au fost:
Ionuţ FARCAŞ - Project Manage