Românii fac reclamaţie la ANPC pentru orice nemulţumire a lor. Aceştia îşi se drepturile de consumatori şi se plâng de păpuşa gonflabilă blondă care trebuie înlocuită cu una roşcată, sau de faţa prea tristă a îngeraşului de pe piatra funerară.
Potrivit inspectorilor ANPC, un bărbat s-a plâns că a fost invitat la o expunere de "materiale considerate deşeuri în alte ţări şi vândute la preţuri foarte mari, dar care creau unde magnetice" şi s-a lăsat convins să dea un avans.
"În felul acesta m-au îndobitocit şi am cumpărat o pernă", a scris acesta în sesizarea în care a precizat că nu-şi mai doreşte achiziţionarea produselor.
O persoană a fost nemulţumită de parfumul cu feromoni cumpărat, deoarece la utilizare nu a produs, asupra partenerei, efectul aşteptat.
Un alt reclamant, student, s-a adresat inspectorilor OPC deoarece în timpul utilizării prezenrvativului, acesta "a luat aer", iar partenera a rămas însărcinată.
Un alt bucureştean a solicitat înlocuirea păpuşii gonflabile, blonde, cu una roşcată. Şi reprezentantul firmei i-a şocat pe inspectorii care la prezentarea cazului au aflat că acesta refuză înlocuirea pe motiv că păpuşa a fost violată.
O altă reclamantă a fost deranjată de calitatea lucrării dentare pe care a scos-o din gură şi i-a invitat pe comisarii ANPC să o probeze şi să se pronunţe dacă ei o pot purta fără să-i deranjeze.
O femeie a reclamat un magazin de pompe funebre deoarece, noaptea era lăsată lumina aprinsă în magazin şi imaginea sicrielor şi obiectelor funerare i se părea sinistră.
O altă doamnă a reclamat lucrarea funerară comandată, deoarece faţa îngeraşului i se părea prea tristă. (Mediafax)
Românii fac reclamaţie la ANPC pentru orice nemulţumire a lor. Aceştia îşi se drepturile de consumatori şi se plâng de păpuşa gonflabilă blondă care trebuie înlocuită cu una roşcată, sau de faţa pr