Mircea Dinescu, Radu Moraru, Stelian Tănase şi Gabriela Vrânceanu Firea au fost cei mai vizibili prezentatori ai emisiunilor de dezbatere în ultimele şase luni pe internet. Mutarea lui Moraru de la o televiziune la alta şi implicarea lui Stelian Tănase la şefia Realitatea au făcut ca aceste personalităţi să fie între cele mai mediatizate.
Citiţi şi:Cine rezistă peste un deceniu la TV
Realizatorii de talk-show-uri sunt şi ei deseori subiecte de ştiri, dar nu datorită emisiunilor pe care le realizează, ci, de cele mai multe ori, prin evenimentele în care sunt implicaţi.
Ultimele şase luni au fost pline de evenimente în industria de media, iar realizatori TV precum Stelian Tănase, Radu Moraru sau Gabriela Vrânceanu Firea au ajuns să fie tot mai mediatizaţi.
Conform monitorizării MediaIQ, Mircea Dinescu a fost cel mai mediatizat realizator de talk-show, în perioada 17 iulie - 19 ianuarie, cu 660 de apariţii în media online - site-uri de ştiri, agregatoare, bloguri. Multe dintre ele au fost şi despre petrecerea dată la Cetate de către scriitor cu ocazia Anului Nou şi care a fost transformată în eveniment de către Realitatea TV.
Site-ul televiziunii de ştiri a difuzat materiale jurnalistice penibile legate de petrecerea de la Cetate: „Mircea Dinescu face ultimele pregătiri pentru marea petrecere", „Mircea Dinescu a tăiat un porc pentru a prepara mâncăruri tradiţionale" sau „Mircea Dinescu face ultimele cumpărături pentru Revelion".
Vrânceanu Firea, în lumea mondenă
Stelian Tănase şi Gabriela Vrânceanu Firea
„Naşul" Radu Moraru se clasează pe locul al doilea în ierarhia celor mai mediatizaţi realizatori de emisiuni, cu 595 de apariţii în ultimele şase luni. Plecarea de la B1 TV şi lansarea postului 10TV împreună cu reţeaua RCD&RDS l-au făcut pe Moraru să fie în centrul atenţiei pentru presă şi pe