Piata de televiziune din Romania si in special cea de divertisment pentru femei nu este inca la fel de aglomerata precum in alte zone din Europa. Cu alte cuvinte, exista loc pentru noi jucatori si se simte inca nevoia de continut de calitate, considera Andrei Grigorescu, director de vanzari al Discovery Romania.
Discovery Networks a lansat pe plan local, pe 20 ianuarie 2011, televiziunea de divertisment pentru femei TLC. Postul este disponibil in pachetele de baza ale UPC si AKTA (apartinand Digital Cable Systems), compania aflandu-se in negocieri si cu alti operatori de cablu interesati de distributia acestui canal.
“In Romania exista multe televiziuni de femei, dar mai putine televiziuni PENTRU femei. Cand spun « televiziuni pentru femei » ma refer la cele care tin cont de stilul de viata al femeilor din ziua de azi, de obiceiurile lor de vizionare si de nevoia lor de a se uita la TV impreuna cu familia sau prietenii. In urma studiului pe care l-am derulat in 6 tari europene, inclusiv in Romania, am remarcat ca femeile din Romania isi doresc o televiziune care sa le ofere divertisment din care intotdeauna sa ramana cu ceva, fie ca este o idee, un sfat, o emotie sau o experienta noua. Principala lor motivatie pentru a se uita la televizor este largirea orizonturilor si obtinerea unor informatii utile pe care sa le poata aplica in viata de zi cu zi. Femeia de azi isi doreste divertisment cu valoare practica si exact asta este noutatea pe care o aduce TLC”, explica Andrei Grigorescu (foto).
TLC este un post de divertisment, avand ca public tinta femeile cu varsta cuprinsa intre 25 si 49 de ani. In urma cercetarilor desfasurate de Discovery Networks in mai multe tari din Europa, printre care si Romania, a reiesit faptul ca femeile moderne indeplinesc roluri foarte diverse si nu vor sa fie incadrate in simple stereotipuri.
“Preferintele de v