Renault a decis sa nu includa Loganul in gama de modele pe care le va comercializa din 2011 in India, masina urmand sa fie produsa si distribuita doar de compania partenera locala Mahindra & Mahindra (M&M).
"Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem in vedere sa aducem din nou, aici, aceasta masina", a declarat Jerome Stoll, vicepresedinte executiv al Renault.
Grupul francez are cu M&M un acord de licenta, insa acesta va expira in trei luni, anunta Business Standard.
Potrivit acordului de licenta, M&M are dreptul sa aduca mici modificari masinii, drept pentru care brandurile Ranault si Logan vor fi scoase din denumirea masinii. Cu toate acestea, motorul si sistemul de transmisie vor fi furnizate in continuare de Renault. Potrivit sursei citate, compania indiana M&M lucreaza la o versiune mai scurta a Loganului.
Legislatia locala presupune ca, pentru masini mai mici de patru metri se platesc taxe de 10% din valoarea autovehiculului. Pentru modelele mai mari, taxele urca la echivalentul a 22% din valoarea masinii.
Renault a decis sa nu includa Loganul in gama de modele pe care le va comercializa din 2011 in India, masina urmand sa fie produsa si distribuita doar de compania partenera locala Mahindra & Mahindra (M&M).
"Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem in vedere sa aducem din nou, aici, aceasta masina", a declarat Jerome Stoll, vicepresedinte executiv al Renault.
Grupul francez are cu M&M un acord de licenta, insa acesta va expira in trei luni, anunta Business Standard.
Potrivit acordului de licenta, M&M are dreptul sa aduca mici modificari masinii, drept pentru care brandurile Ranault si Logan vor fi scoase din denumirea masinii. Cu toate acestea, motorul si sistemul de transmisie vor fi furnizate in