Foursquare, reţeaua de socializare care le permite utilizatorilor să povestească despre locurile pe care le vizitează, are o valoare estimată la 250 de milioane de dolari, relatează Bloomberg.
Site-ul, cu 6 milioane de utilizatori, "atrage venituri de la marile branduri" prin încheierea de parteneriate cu restaurante sau hoteluri, despre care utilizatorii pot publica recenzii pe site, dar nu este interesat încă să se listeze la bursă, a declarat cofondatorul companiei Naveen Selvadurai. Compania a obţinut o finanţare de 20 de milioane de dolari în iunie 2010 de la fondul de venture capital Andreessen Horowitz, ceea ce a evaluat compania la 120 de milioane de dolari.
Foursquare, reţeaua de socializare care le permite utilizatorilor să povestească despre locurile pe care le vizitează, are o valoare estimată la 250 de milioane de dolari, relatează Bloomberg.
Site-ul, cu 6 milioane de utilizatori, "atrage venituri de la marile branduri" prin încheierea de parteneriate cu restaurante sau hoteluri, despre care utilizatorii pot publica recenzii pe site, dar nu este interesat încă să se listeze la bursă, a declarat cofondatorul companiei Naveen Selvadurai. Compania a obţinut o finanţare de 20 de milioane de dolari în iunie 2010 de la fondul de venture capital Andreessen Horowitz, ceea ce a evaluat compania la 120 de milioane de dolari.