Enel lansează un nou serviciu telefonic cu apelare gratuită, Info Enel, prin care clienţii pot avea acces mai uşor la informaţiile de care au nevoie, precum şi la eventualele nelămuriri pe care le au privind serviciile legate de furnizarea energiei electrice. Introducând codul Eneltel, clienţii pot accesa informaţii personalizate privind valoarea facturii de energie electrică, situaţia plăţilor la zi şi indexul contorului electric.
"Lansarea Info Enel se înscrie în linia eforturilor noastre de a oferi clienţilor servicii comerciale cât mai bune, conforme cu nevoile şi aşteptările lor. Această iniţiativă se alătură celorlalte facilităţi pe care le-am oferit deja, prin introducerea serviciului Telecitire, a modalităţilor alternative de plată, a website-ului şi platformei My Enel sau continuarea dezvoltării Punctelor Enel - conceptul modern de centre de relaţii cu clienţii", a declarat, într-un comunicat, Matteo Cassani, director general Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.
Principalul avantaj al noului serviciu constă în faptul că apelanţii nu mai sunt nevoiţi să se deplaseze la cel mai apropiat centru de relaţii cu clienţii, beneficiind astfel de eficienţă crescută, confort şi o reală economie de timp.
Cei care apelează serviciul Info Enel pot opta fie pentru varianta unei discuţii cu un consultant specializat, de luni până vineri, în intervalul orar 8.00-20.00 şi sâmbătă între orele 8.00-13.00, fie pot consulta oricând setul înregistrat de răspunsuri complete formulate pe baza celor mai frecvente solicitări primite din partea clienţilor.
Noul serviciu permite şi direcţionarea apelurilor privind sesizările legate de disfuncţionalităţile în alimentarea cu energie electrică spre numerele de telefon dedicate care rămân în continuare valabile: 021 9291, număr unic pentru Municipiul Bucureşti şi judeţele Ilfov, respectiv Giurgiu şi prefixul judeţ