La 4 ani de la infiintare, site-ul de video sharing Trilulilu va lansa anul acesta primul sau sub-brand, dezvoltat pe segmentul de muzica online, precum si o noua sectiune, proiecte prin care isi propune sa devina cel mai important site de divertisment din Romania, spune Sergiu Biris, fondatorul si directorul general Trilulilu.
“Este un proiect la care lucram deja de anul trecut. Pot sa spun ca e in zona de muzica online, si este foarte important pentru noi deoarece, pe langa faptul ca am depus foarte multa pasiune si am alocat resurse importante pentru a-l realiza, este inovator pentru mediul online Romanesc aducand reale beneficii atat pentru utilizatori cat si pentru artisti”, a declarat pentru Wall-Street.ro Sergiu Biris (foto).
Trilulilu a fost lansat in ianuarie 2007, fiind in prezent cel mai vizitat site romanesc, cu peste 3 milioane de vizitatori unici lunar. In plus, site-ul are aproape 1 milion de utilizatori inregistrati, din care peste 30% sunt activi in fiecare luna.
Trilulilu si-a internalizat anul trecut vanzarile de publicitate renuntand la la colaborarea cu regia F5 X-Media.
“Cum anul trecut am internalizat vanzarile, se poate spune ca in 2011 suntem in totalitate pe cont propriu. Asadar, urmarim o crestere a veniturilor generate din publicitate.Totodata, urmarim sa generam venituri si din alte zone decat publicitatea, prin introducerea unor functionalitati premium pentru utilizatorii interesati sa plateasca. De asemenea, urmarim si dezvoltarea unor produse pentru zona business-to-business”, afirma Sergiu Biris.
De asemena, Trilulilu va avea din acest an o noua sectiune, despre care fondatorul site-ului nu a oferit detalii suplimentare. “Este o sectiune foarte asteptata si ceruta de catre utilizatorii nostri, care, de altfel, o data implementata, consolideaza obiectivul nostru de a deveni cel mai important site de d