De la 1 februarie, portofoliul ProFM se măreşte cu încă un post muzical dedicat iubitorilor de hituri lansate în ultimii 30 de ani
"Music FM pleacă de la muzicalitatea melodiilor, indiferent de anul apariţiei sau de genul abordat", a declarat Marius Dobre, directorul executiv ProFM, pentru gândul. Acesta a anunţat ieri mărirea portofoliului ProFM, de la 1 februarie, cu încă un post de radio: Music FM, dedicat exclusiv ascultătorilor de hituri lansate în ultimii 30 de ani. Sub sloganul "Just Music", Music FM va emite pe frecvenţa 103.8 FM în Bucureşti şi promite ascultătorilor săi, targetaţi din femei şi bărbaţi cu vârste între 30 şi 50 de ani, muzică bună, neîntreruptă de ştiri. Informaţii vor fi, explică Marius Dobre, dar "ele vor fi picurate în intervenţiile realizatorilor de programe". Iar calupurile de promo şi publicitate "vor fi astfel dozate încât să nu dăuneze unei audiţii sănătoase", mai spune şeful ProFM.
Potrivit acestuia, noul post muzical nu va face o partajare clară între muzica românească şi cea internaţională, singura condiţie fiind ca melodia să fie un refren cunoscut şi fredonat, indiferent că are 3 sau 30 de ani vechime. "Aşteptaţi-vă să auziţi şi Phoenix, şi Holograf, şi Demis Roussos, şi Pink. Dacă ar fi să vorbim în procente, «ai noştri» vor ocupa aproximativ 10 -15 % din timpul de antenă", declară Marius Dobre. Patru vor fi prezentatorii noului post de radio, în zilele următoare urmând a fi anunţate şi numele lor. Sunt cunoscuţi în FM-ul românesc şi au mulţi ani de radio la activ, mai spune Dobre. "Nu vor fi transferuri de senzaţie pentru că nu am avut nevoie. Am găsit în colectivul Pro oameni mai mult decât entuziasmaţi de ideea Music FM". Potrivit directorului executiv ProFM, postul va difuza două programe de 4 ore de luni până vineri şi cel puţin un program de 5 ore în weekend. În proiect se află şi o idee de emisiune în car