Magazinele Plus din ţară, inclusiv cel din Târnăveni, au intrat pe ultima sută de metri, urmând a fi rebranduite sub numele de Lidl. Într-o lună, în locul magazinului Plus va fi magazin Lidl, totul făcându-se fără a fi nevoie să fie închise magazinele. Tranzacţia la nivel naţional a fost încheiată încă la începutul anului trecut şi a fost cea mai mare tranzacţie din 2010, în valoare de 80 milioane de euro. Printre cele peste 100 de magazine Plus din România, se află şi cel din Târnăveni care va trece sub brandul Lidl. Reţeaua germană, una dintre cele mai importante reţele de discounteri de pe plan Mondial, are în plan şi deschiderea altor magazine în România, din declaraţiile reprezentanţilor Lidl reieşind că nu au în plan închiderea vreunuia dintre magazinele existente. Aceştia se vor bate pe segmentul discounterilor cu magazinele Profi, Mini Max (Dinu Patriciu), Kaufland (Lidl & Schwartz), Penny si Penny XXL.
Magazinele Plus din ţară, inclusiv cel din Târnăveni, au intrat pe ultima sută de metri, urmând a fi rebranduite sub numele de Lidl. Într-o lună, în locul magazinului Plus va fi magazin Lidl, totul făcându-se fără a fi nevoie să fie închise magazinele. Tranzacţia la nivel naţional a fost încheiată încă la începutul anului trecut şi a fost cea mai mare tranzacţie din 2010, în valoare de 80 milioane de euro. Printre cele peste 100 de magazine Plus din România, se află şi cel din Târnăveni care va trece sub brandul Lidl. Reţeaua germană, una dintre cele mai importante reţele de discounteri de pe plan Mondial, are în plan şi deschiderea altor magazine în România, din declaraţiile reprezentanţilor Lidl reieşind că nu au în plan închiderea vreunuia dintre magazinele existente. Aceştia se vor bate pe segmentul discounterilor cu magazinele Profi, Mini Max (Dinu Patriciu), Kaufland (Lidl & Schwartz), Penny si Penny XXL.